logo

درباره ما

هدف ما تسلط کامل بر کیفیت کاشت مو می باشد،ما به عنوان یک مرکز تخصصی ،خدمات کاشت مو را ارائه می دهیم که یک راه حل سریع و قطعی برای کسانی هست که مشکل ریزش مو و طاسی دارند. موهای از دست رفته خود را با کاشت مو برگردانید! جهت آنالیز مو و روش کاشت موی مناسب برای شما از طریق فرم مشاوره و شماره های تماس باما در ارتباط باشید.

درباره ما ...

ارتباط با ما

  • 88263347(021)
  • info@yourdomain.com

کاشت ریش برای چه افرادی مناسب است؟

ریزش موهای سر و صورت برای بسیاری از افراد یک مشکل بسیار نگران کننده است و به دلایل مختلفی از جمله عوامل ژنتیکی زمینه ای، سموم محیطی، تغییر شیوه زندگی و حادثه اتفاق می افتد. معمولاً الگوی ریزش مو شروع به ظاهر شدن می کند و ظرف چند ماه به طور قابل توجهی نمایان می شود، درمان های بسیاری برای کمک به مشکلات ریزش مو، ابرو و ریش وجود دارند؛ اما انجام کاشت مو، ابرو و کاشت ریش برای کسی که ظاهر طبیعی و دائمی می خواهد گزینه مناسبیست. این روزها ریش های پرپشت و بلند در بین مردان در هر رده سنی و در هر طبقه ای مد شده که نشان دهنده مردانگی، بلوغ و غرور خاصی در مردان می باشد. روش پیوند ریش تقریباً به هر مردی این امکان را می دهد که ریش کاملی داشته باشد و پس از گذراندن دوره بهبودی با آن مانند ریش طبیعی خود رفتار کند. کاشت ریش نیز همانند کاشت مو روشی تخصصیست و بسیاری از جراحان پلاستیک و متخصصین پوست و مو آن را انجام میدهند. مهارت و تجربه جراح عامل موثری بر نتیجه بدست آمده می باشد و در کنار آن عواملی مانند شرایط متقاضی، روش انتخابی و مراقبت های بعد از کاشت ریش نیز می توانند بر نتیجه نهایی پیوند تاثیر بگذارند.

کاشت ریش چیست؟

کاشت ریش یک عمل جراحی است که موهای ناحیه ای از بدن فرد را گرفته و به صورت منتقل می کند تا رشد موی دائمی ایجاد شود. افرادی که موهای پرتری در صورت خود می خواهند، یا به دلیل تصادفات و سوختگی موهای ریش خود را ازدست داده اند و دارای ریزش موی سکه ای در ریش خود هستند، پیوند ریش را انتخاب می کنند. مانند روشهای کاشت مو، کاشت ریش نیز یک فرایند چند مرحله ای می باشد؛ اولین مرحله برداشت گرافت های پیوندی از بانک مو در بدن می باشد. گرافت های مورد نیاز برای پیوند باید از نواحی مقاوم در برابر ریزش از بدن خود فرد برداشته شود تا به صورت دائمی به رشد خود ادامه دهند، قسمت پشت و کناره های سر محل های معمول برداشت هستند که به نام بانک مو شناخته می شود. از آنجا که سیستم ایمنی متقاضی پیوند موهای فرد دیگر را رد میکند، در کاشت ریش باید از موهای بدن خود فرد استفاده شود، به علاوه موهای بدن خود فرد بهترین هماهنگی را خواهند داشت و بسیار طبیعی به نظر می رسند.

مرحله دوم کاشت ریش بر عهده جراح است که موهای اهدا کننده را روی صورت پیوند می کند، محل دقیق پیوند بستگی به اهداف شما دارد. همانطور که گفته شد نتایج کاشت ریش دائمی است و زمانی که موها شروع به رشد می کنند، می توانید ریش جدید خود را هر طور که می خواهید حالت دهید؛ این بدان معناست که می توانید آن را به طور کامل اصلاح یا رنگ کنید.

کاشت ریش برای چه افرادی مناسب است؟

کاندیدای مناسب کاشت ریش افرادی هستند که ریش های ضخیم تر و پرتری می خواهند، لکه های طاسی یا رشد ناهموار در ریش خود دارند یا در ناحیه ریش به دلایل جراحی، سوختگی یا رویداد آسیب زا دیگر زخم داشته و می خواهند آن را پنهان کنند. از آنجا که گرافت های پیوندی از بدن خود فرد گرفته می شود متقاضی کاشت ریش باید موهای اهداکننده کافی داشته باشد که با رنگ و بافت ریش مطابقت داشته باشد. همچنین داوطلبان باید از سلامت جسمی خوبی برخوردار باشند، اگر شما دارای یک بیماری مزمن پزشکی باشید به احتمال زیاد جراح از شما می خواهد که قبل از پیوند ریش شرایط را تحت کنترل بگیرید؛ دیابت کنترل نشده یا فشار خون بالا می تواند خطر ابتلا به عوارض حین و بعد از عمل را افزایش دهد. به عنوان مثال اگر شما در حال انجام شیمی درمانی یا درمان آلوپسی در بدن خود هستید، توصیه می شود قبل از کاشت ریش کمی بیشتر منتظر بمانید تا بیماری درمان شود.

همچنین باید انتظارات واقع بینانه ای در مورد جراحی کاشت ریش داشته باشید، این شامل درک این نکته است که شما با ریش کامل از مرکز جراحی خارج نخواهید شد؛ معمولاً ریش کاشته شده پس از حدود دو تا سه هفته می ریزد و تقریباً سه ماه طول می کشد تا موهای ریش پیوند شده شروع به رشد کنند. به دلیل نیاز به وجود تعداد کافی مو در پوست سر برای پیوند، بیمارانی که موهای سر و بدن آنها به طور کامل از بین رفته، به عنوان کاندید واجد شرایط پیوند ریش در نظر گرفته نمی شوند. در جلسه مشاوره پیش از کاشت ریش پزشک متخصص شما را مورد معاینه قرار خواهد داد و روند کاشت و مزایا و عوارض کاشت ریش را برایتان شرح می دهد، تا دید کاملی از فرایند داشته باشید.

فرم ثبت درخواست
captcha

سن مناسب کاشت ریش

رشد موهای صورت از دوران بلوغ شروع شده و می تواند در طول 20 سالگی مردان ادامه یابد. برخی از مردان ممکن است از اواخر نوجوانی یا اوایل بیست سالگی متوجه طاسی یا نازک شدن ریش شوند و به دنبال روش هایی برای حفظ یا ترمیم موهای صورت خود باشند. از نظر ایمنی، هیچ دلیلی وجود ندارد که مردان در سنین پایین از کاشت ریش بهره نبرند؛ زمانی که این روش توسط جراح باتجربه انجام شود، جراحی پیوند ریش بسیار ایمن است؛ سن کم متقاضی خطر اثرات منفی سلامت یا عفونت جدی را افزایش نمی دهد. اگر روش کاشت ریش در سنین پایین انجام شود، ممکن است مشکلات زیبایی ایجاد کند و همچنین اگر هنوز در حال ریزش موهای ریش هستید، کاشت ریش مانع از ریزش این موها نمی شود.

در انجام کاشت مو، ابرو و ریش و سبیل محدودیت سنی وجود ندارد اما برای تکمیل روند رشد ریش و تثبیت الگوی طاسی مردانه یا زنانه پیشنهاد میشود این روش ها در سنین بالای 25 یا 30 انجام شود. بنابراین اگر زیر 30 سال سن دارید معمولاً توصیه می شود قبل از تصمیم گیری برای کاشت ریش صبر کنید و ببینید تا 30 سالگی وضعیت رشد و تراکم ریش های شما به چه صورت است. از طرفی افراد مسن بالای 60 یا 65 سال ممکن است دوران نقاهت یا عوارض بعد از کاشت ریش را شدید و طولانی تر تجربه کنند یا تراکم موهای کافی برای پیوند نداشته باشند، به همین دلیل سن مناسب کاشت ریش بین 25 تا 60 سالگی مردان شناخته می شود.


کاشت ریش برای چه افرادی مناسب است؟

آیا کاشت ریش روی اسکار امکان پذیر است؟

اسکارهای ناشی از جراحی یا جراحت قبلی در ناحیه ریش می توانند برجسته و ناخوشایند باشند، افرادی که نسبت به جای زخم خود احساس خوبی ندارند، کاندیدای کاشت ریش برای اصلاح اسکار می باشند، این روش ظاهر اسکار را کاهش می دهد اما به طور کامل آن را پاک نمی کند. کاشت ریش روی اسکار بی نظمی سطح، اسکارهای برجسته (هیپرتروفیک)، کلوئیدها و اسکار سوختگی را کاهش دهد. برخی از اسکارهای عمیق و بزرگ ممکن است به چندین روش نیاز داشته باشند تا ناپدید یا کمرنگ شوند، جراحی اصلاح اسکار و کاشت ریش می توانند به کوچک شدن و پوشاندن این مشکلات کمک کندد، همچنین در بسیاری مواقغ استروئیدها به محل برش تزریق می شوند تا به بهبودی کمک کنند.

تاثیر قومیت بر کاندیدای مناسب کاشت ریش

عوامل متعددی می توانند میزان موهای اهدا کننده فرد را مشخص کنند، یکی از این عوامل قومیت افراد است. افرادی از قومیت های مختلف، مانند مردان مناطق مدیترانه، اغلب موهای ضخیم تری در صورت خود نسبت به افراد دیگر نقاط جهان دارند. به عنوان مثال مردان چینی به طور معمول موهای صورت کمتری نسبت به مردان با سایر اقوام دارند. الگوی رشد ریش نیز می تواند با توجه به قومیت افراد متفاوت باشد؛ مردان آسیای شرقی اغلب موهایی در اطراف دهان خود دارند در حالی که مردان اروپایی معمولاً تراکم بیشتری از ریش را روی چانه و گونه ها دارند. قومیت همچنین می تواند بر بافت و ضخامت موهای افراد تأثیر بگذارد که ممکن است روی روش انتخابی جراح برای کاشت ریش تأثیر بگذارد. به عنوان مثال موهای مردان آفریقایی-آمریکایی ضخیم و مجعد است، این می تواند به این معنی باشد که فرد برای ایجاد ریش پر و پر نیاز به پیوند گرافت های کمتری دارد. اما بیماران آمریکایی آفریقایی تبار ممکن است برای نتایج کامل بیشتر منتظر بمانند زیرا این نوع موها کندتر رشد می کنند.

اهمیت تغذیه بعد از کاشت مو

اهمیت تغذیه بعد از کاشت مو

کاشت مو روشی قطعی و دائمی برای بازگرداندن مو به قسمت های دچار ریزش و طاسی در پوست سر است که بدست آوردن نتیجه نهایی خوب از آن نیاز به انجام سه مرحله دارد. اولین مرحله مهم قبل از کاشت مو است، تحقیق در مورد دکتر کاشت مو و انتخاب بهترین کلینیک است، مرحله دوم و اصلی پروسه کاشت مو و مرحله سوم مراقبت های بعد از کاشت مو می باشد که شامل نحوه شستشو و تغذیه بعد از کاشت مو در روزهای ابتدایی بعد از پیوند می شود. برای کسب موفقیت در کاشت مو، هر کدام از این مراحل باید با دقت و به درستی انجام شوند و باید بدانید که نتیجه نهایی کاشت مو حدوداً یکسال بعد از پیوند قابل مشاهده است. روش های جدید کاشت مو توسط بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام شده و نیاز به بخیه و بستری ندارد. اینکه فردی کاندید مناسب برای کاشت مو باشد، مهارت پزشک و مراقبت های بعد از کاشت مو بر نتیجه نهایی تاثیر بسیاری دارند و ماندگاری موهای کاشته شده را مشخص می کنند. شخصی کاندید مناسبی برای کاشت مو است که از سلامتی جسمی برخوردار باشد، در سن مناسبی بوده و علت ریزش مو در او تثبیت و درمان شود. بعد از انجام کاشت مو مراقبت هایی هستند که توسط پزشک توصیه شده و باید حتما انجام شوند، از جمله پرهیز از قرار گرفتن در برابر نور خورشید، سیگار نکشیدن، استخر و سونا نرفتن، خوابیدن با زاویه 45درجه و عدم تماس ناحیه بانک مو و گیرنده با بالش، مصرف به موقع داروها و ... . یکی از نکات مهم که قبل و بعد از کاشت مو باید از به آن توجه بیشتری کنید، تغذیه می باشد، اینکه قبل و بعد از کاشت مو چه می خورید تاثیر بسیاری بر فولیکول های پیوندی داشته و می تواند باعث تقویت آنها بشود.

آشنایی با مزایا و عوارض کاشت ریش

آشنایی با مزایا و عوارض کاشت ریش

مردانی که دچار ریزش مو در ناحیه ریش و سبیل خود هستند و یا بر اثر عوامل مختلف از کم پشتی یا عدم رویش ریش رنج می برند امروزه می توانند با استفاده از انواع روش های کاشت ریش و سبیل اقدام به بازگشت مو در این ناحیه از صورت خود نمایند. با توجه به این که ریش در مردان به عنوان نکته مهمی در زیبایی صورت آن ها محسوب می گردد، کاشت ریش می تواند به عنوان بهترین روش برای افرادی که دچار کم پشتی ریش هستند انتخاب شود. اگر به دنبال کاشت ریش برای بهبود ظاهر یا افزایش اعتماد به نفس خود هستید، ممکن است ایده خوبی باشد؛ با این حال اگر به دلایل پزشکی، مانند بازگرداندن رشد مو پس از شیمی درمانی یا پرتودرمانی، به کاشت ریش فکر می کنید، مهم است که با پزشک خود مشورت کنید تا مشخص شود آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایا و عوارض کاشت ریش آشنا سازیم تا چنانچه قصد انجام این روش زیبایی را دارید شما را در زمینه انجام آن راهنمایی نماییم.

بانک مو چیست؟

بانک مو چیست؟

کاشت مو یک روش درمانی زیبایی است و قطعا اگر عوارض و زخم های زیادی داشته باشد متقاضیان به آن جذب نمی شوند، زیرا هدف اصلی این روش بهبود ظاهر است. با این حال کاشت مو یک روش جراحیست و راهی برای انجام جراحی بدون ایجاد برخی زخم ها وجود ندارد، البته در روش های جدید این زخم ها معمولاً پس از هفته اول از بین می روند. کاشت مو در واقع انتقال واحدهای فولیکولی باکیفیت از نواحی سر به مناطق دارای ریزش مو یا طاسی است؛ فولیکول های مورد نیاز برای پیوند از بانک مو در پوست سر خود متقاضی برداشته می شوند. ریزش مو به دلایل مختلفی از جمله الگوی طاسی مردانه، آسیب و سوختگی، التهاب، بیماری و ژنتیک رخ می دهد که هرکدام بر بخش خاصی از پوست سر تاثیر میگذارند. روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که همگی آنها فولیکول های مو سالم و کافی را از ناحیه اهدا کننده یا بانک مو به ناحیه دچار ریزش پوست سر پیوند می کنند. فولیکول های مو در مناطق خاص پوست سر در برابر عملکرد آندروژن و دلایل دیگر ریزش مو مقاومت می کنند، در حالی که موهای دیگر مناطق تحت تأثیر قرار می گیرند و به تدریج غیرفعال می شوند.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید